فوتیبول

فوتیبول دنیایی برای عاشقان فوتبال

فوتیبول

فوتیبول دنیایی برای عاشقان فوتبال

با فوتیبول از اخبار فوتبال لحظه به لحظه با خبر باشید ...

بایگانی

قاسمی‌نژاد: دو بازی اخیر را برابر استقلال تلافی می‌کنیم

محمد شاملو | چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۶ ب.ظ

هافبک پدیده خراسان گفت: در دو بازی اخیر با سپاهان و ماشین سازی مستحق پیروزی بودیم که این اتفاق نیفتاد اما در بازی با استقلال تهران، این دو بازی را تلافی خواهیم کرد.

 امین قاسمی‌نژاد، یکی از بازیکنان مهم پدیده در لیگ هجدهم محسوب می شود. او درباره دیدار پیش روی تیمش برابر استقلال گفت: الحمدالله شرایط بچه‌های ما چه به لحاظ فیزیکی و چه روحی و روانی خیلی خوب است و بدون شک برای کسب سه امتیاز به تهران می‌آییم. مطمئنم بازی خوبی خواهد شد چون با آنالیزی که روی استقلال انجام داده‌ایم کاملا به سبک‌ بازی آنها احاطه پیدا کردیم. استقلالی ها هم این روزها به مانند پدیده شده اند و در بازی های متعددی به موفقیت رسیده است.


وی ادامه داد: استقلال مثل ما روی زمین بازی می‌کند و این موضوع خیلی بااهمیت است تا انشاالله بتوانیم با یک بازی خوب و تماشاگر پسند و در عین حال با نتیجه، در این دیدار مهم موفق شویم و سه امتیاز را از آن خود کنیم.


هافبک گلزن پدیده عامل برتری پدیده را خودباوری دانست و گفت: خدا رو شکر بچه‌های ما باور کرده‌اند که می‌توانند پیروز شوند و سه امتیاز را بگیرند و این مهم برابر تیم خوب استقلال که واقعا قدرتمند شده، عامل اصلی اجرای خواسته‌های آقا یحیی در زمین خواهد شد.


قاسمی‌نژاد در پایان با تمجید از حضور هواداران پدیده در بازی اخیر در ورزشگاه امام رضا گفت: هواداران پدیده در مشهد نشان دادند که چقدر برای تیم شان ارزش قائل هستند و تردید نکنین حضور آنها در بازی ها باعث بالا رفتن انگیزه تمام بازیکنان است. شنیده‌ام که آنها امروز راهی تهران خواهند شد که مایه پشت گرمی ما در ورزشگاه آزادی تهران خواهد بود. انشاالله با یک بازی و یک نتیجه خوب آنها را شاد کنیم.

  • محمد شاملو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی