فوتیبول

فوتیبول دنیایی برای عاشقان فوتبال

فوتیبول

فوتیبول دنیایی برای عاشقان فوتبال

با فوتیبول از اخبار فوتبال لحظه به لحظه با خبر باشید ...

بایگانی

خاطرات تلخ ربیع خواه از بازی برابر پارس جنوبی

محمد شاملو | چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۲۷ ب.ظ

ربیع خواه

با اخراج کمال کامیابی نیا در جدال با سپاهان، احتمالا در دیدار فردا مقابل پارس جنوبی، محسن ربیع خواه جایگزین او در خط دفاعی خواهد شد.

هافبک شماره 11 پرسپولیس که در دیدار برابر سپاهان، نمایش موفقی از خود به جا گذاشته بود و با توپگیری‌ها و نمایش فیزیکی خود در میانه میدان، مانع از شکل‌گیری حملات زردپوشان شده بود، در دقایق پایانی، طی جدال لفظی با کی‌روش استنلی، از زمین اخراج شد. با این شرایط، او غایب قطعی دیدار سرخپوشان مقابل شاگردان مهدی تارتار خواهد بود و احتمالا محسن ربیع خواه جایگزین این بازیکن خواهد شد.

ربیع خواه
ربیع خواه که فصل گذشته و در استادیوم آزادی برابر پارس جنوبی با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شد، اواسط نیم فصل اول به ترکیب بازگشته و طی دیدارهای اخیر از سوی برانکو ایوانکوویچ به کار گرفته شده است. او اکنون در آستانه دیدار مقابل پارس جنوبی و این بار هم در استادیوم آزادی، به ترکیب تیم باز خواهد گشت و به دنبال این است تا خاطرات تلخ گذشته را در جدال با شاگردان مهدی تارتار فراموش کند.


  • محمد شاملو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی