فوتیبول

فوتیبول دنیایی برای عاشقان فوتبال

فوتیبول

فوتیبول دنیایی برای عاشقان فوتبال

با فوتیبول از اخبار فوتبال لحظه به لحظه با خبر باشید ...

بایگانی

آخرین وضعیت بیرانوند و بشار رسن

محمد شاملو | چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۹ ب.ظ

بشار

پرسپولیس برای جدال مقابل پارس جنوبی چند بازیکن مصدوم در اردوی خود دارد و برانکو امیدوار است با برطرف شدن این مصدومیت‌ها بتواند در آخرین بازی نیم فصل از ستاره‌های تیم سود ببرد.

میثم علیپور، فیزیوتراپ و عضو کادرپزشکی پرسپولیس در خصوص مصدومان این تیم پیش از جدال با پارس جنوبی توضیح داد. او درباره مصدومیت بشار رسن گفت: بشار رسن به دلیل مشکلی که در عضله دارد نمی‌توانست به صورت صد در صدی با تیم کار کند و به این دلیل اختصاصی کار کرد. در حال انجام اقدامات پزشکی هستیم و فردا شرایط او را بررسی خواهیم کرد.


وی ادامه داد: احسان علوان‌زاده به دلیل ضربه‌ای که به پشت پایش خورده است، تمرین نداشت و در حال رسیدگی به این موضوع نیز هستیم.


علیرضا بیرانوند دیگر مصدوم اردوگاه پرسپولیس محسوب می‌شود که در جریان تمرین روز گذشته از ناحیه مچ پا آسیب دید. علیپور در خصوص وضعیت دروازه‌بان ملی پوش تیمش گفت: آسیب‌دیدگی علیرضا بیرانوند آن قدر شدید نبود که مانع از تمرین و بازی وی شود. مچ پای او دچار پیچ خوردگی شد اما با اقدام‌های پزشکی که روی مچ او انجام شده است و همچنین تیپ شدن، در تمرین حضور دارد. بیرانوند درد خواهد داشت اما خود را برای بازی آماده می‌کند.
  • محمد شاملو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی